‘ќ–”ћ | ѕќ„“ј |  орона дл¤ ÷аренко | –Ёѕ
¬ыбираем ректора | ÷итаты |  ак нам помочь?
—ћ» о проблеме| —ћ» о проблеме | ƒокументы

—умы-беспредел
"’¬ј“»“ ћќЋ„ј“№!"


ќЅ–јў≈Ќ»≈   ѕ–≈«»ƒ≈Ќ“” ќ“ 29.06


ѕрезиденту ”крањни
 учм≥ Ћ.ƒ.

¬ельмишановний Ћеон≥де ƒаниловичу!


ƒо ¬ас звертаЇтьс¤ колектив викладач≥в, сп≥вроб≥тник≥в та студент≥в —умського державного ун≥верситету.

ѕ≥д прикритт¤м ¬ашого ”казу "ѕро утворенн¤ —умського нац≥онального ун≥верситету" за є 453/2004 в≥д 20.04.04 р. в м. —уми руйнуютьс¤ три ун≥кальн≥ вищ≥ навчальн≥ заклади: —умський державний ун≥верситет, —умський державний педагог≥чний ун≥верситет ≥м. ј.—. ћакаренка, —умський нац≥ональний аграрний ун≥верситет.

√рубо порушуЇтьс¤  онституц≥¤ ”крањни та «акон ”крањни "ѕро вищу осв≥ту". ѕерш за все, нас ввели в оману, пооб≥ц¤вши створенн¤ нового вищого навчального закладу Ївропейського типу з≥ збереженн¤м права юридичноњ особи, структури факультет≥в ≥ окремих служб, бренд≥в, над ¤кими колективи працювали дес¤тир≥чч¤ми.

“акож було об≥ц¤но будь-¤к≥ д≥њ по створенню координувати зг≥дно з майбутньою концепц≥Їю закладу та думки колектив≥в ≥ квал≥ф≥кованих спец≥ал≥ст≥в ≥ фах≥вц≥в. ѕро це було проголошено на зборах трудового колективу та вчен≥й рад≥ ун≥верситету.

ќднак у подальшому жодна ≥з цих об≥ц¤нок не була виконана, а зам≥сть цього в≥дразу п≥сл¤ об'¤ви розпор¤дженн¤ ѕрем'Їр-м≥н≥стра ”крањни було похапцем з≥брано нараду ≥з представник≥в трьох ун≥верситет≥в, на ¤к≥й щойно представлений заступником м≥н≥стра осв≥ти ≥ науки в ¤кост≥ виконуючого обов'¤зки ректора —умського нац≥онального ун≥верситету в груб≥й форм≥ поставив вимогу перед зборами проголосувати за —татут новостворюваного ун≥верситету, ¤кого взагал≥ не ≥снувало на той момент у природ≥. Ќа ц≥лком обірунтоване проханн¤ —татут зачитати або хоча б показати, у погрозлив≥й форм≥ було за¤влено, що "¤кщо не проголосуЇте, то ми приведемо тих, хто проголосуЇ!".  оли дехто ≥з присутн≥х на зас≥данн≥ все ж таки проголосували "проти", в≥н њм за¤вив, що "вони ще його взнають!".

¬се, що в≥дбувалос¤ п≥сл¤ цього, нагадувало окупац≥ю украњнськоњ земл≥ ≥ноземними загарбниками (за дивним зб≥гом обставин, почалос¤ це все 22 червн¤, коли було оголошено про л≥кв≥дац≥ю вуз≥в ≥ зачитано розпор¤дженн¤ про створенн¤ нового ун≥верситету). Ќа другий же день ≥з ус≥х навчальних корпус≥в було з≥рвано таблички —умського державного ун≥верситету, а з його центрального корпусу - державну символ≥ку - √ерб ”крањни! ≤ це все робитьс¤, незважаючи на той факт, що за ≥снуючим в ”крањн≥ законодавством п≥дприЇмство, ¤ке л≥кв≥дуЇтьс¤, маЇ нормально функц≥онувати ще ¤к м≥н≥мум два м≥с¤ц≥.

«нов призначен≥ проректори нового ун≥верситету з'¤вилис¤ на територ≥њ —умського державного ун≥верситету ≥, нецензурно лаючись, за¤вили прац≥вникам адм≥н≥стративно-господарськоњ частини, що в≥дтепер њх чекають "тотальн≥ ≥нфаркти ≥ ≥нсульти".

Ќа зборах студент≥в —умського державного ун≥верситету цин≥чно, в брутальн≥й форм≥, ¤ка принижуЇ людську г≥дн≥сть, було за¤влено, що тепер њх основним зан¤тт¤м буде прибиранн¤ корпус≥в та територ≥њ, а навчанн¤ ≥ наука в≥дход¤ть на трет≥й план. ≤ це ще не повний перел≥к вс≥х образ та принижень людськоњ г≥дност≥, ¤к≥ мають м≥сце.

—туденти —умського державного ун≥верситету ≥з числа ≥ноземних громад¤н висловлюють стурбован≥сть фактом л≥кв≥дац≥њ вузу, диплом ¤кого з 1995 р. визнано в ≥нших крањнах. Ќовостворюваний ун≥верситет не входить до перел≥ку визнаних вуз≥в ≥ його диплом в цих крањнах вважатиметьс¤ нед≥йсним. —туденти-≥ноземц≥ вважають за доц≥льне в≥дмовитис¤ в≥д навчанн¤ у новому ун≥верситет≥ та перейти до вуз≥в ≥нших м≥ст. ÷е все ставить п≥д реальну загрозу виконанн¤ —умським державним ун≥верситетом м≥жнародних зобов'¤зань у осв≥тн≥й сфер≥.

ѕ≥д загрозою опинивс¤ авторитет ≥ престиж всесв≥тньо в≥домого навчального закладу - —умського державного ун≥верситету, а разом з тим ≥ украњнськоњ науки у ц≥лому. ¬икладачами ≥ науковц¤ми —умського державного ун≥верситету видано м≥жнародн≥ п≥дручники на ≥ноземних мовах, њх регул¤рно запрошують на престижн≥ науков≥ конференц≥њ, видаютьс¤ сп≥льн≥ ≥з науковц¤ми ≥нших крањн монограф≥њ ≥ науков≥ прац≥, м≥жнародн≥ журнали.

ƒ≥ють всесв≥тньо в≥дом≥ науков≥ школи —умського державного ун≥верситету.

ѕров≥дними науковц¤ми висловлюютьс¤ нам≥ри про в≥д'њзд в навчальн≥ заклади ≥нших м≥ст через втрату необх≥дних умов творчоњ роботи.

—умський державний ун≥верситет прот¤гом останн≥х дес¤ти рок≥в займаЇ стаб≥льно 2-3 м≥сц¤ за к≥льк≥стю призових м≥сць на предметних студентських ол≥мп≥адах серед вищих навчальних заклад≥в ”крањни.

Ќайкраща ел≥тна студентська молодь, ¤ка забезпечувала ц≥ результати, висловлюЇ нам≥ри про перех≥д до ≥нших ун≥верситет≥в, оск≥льки п≥сл¤ об'Їднанн¤ ≥з —умським нац≥ональним аграрним ун≥верситетом основним њх завданн¤м стане прибиранн¤ територ≥њ, а не наука.

¬раховуючи пров≥дну фундуючу роль —умського державного ун≥верситету у формуванн≥ кадрового потенц≥алу, руйнуванн¤ ¤кого йде в розр≥з з задекларованим ѕрезидентом ”крањни ≥ ѕрем'Їр-м≥н≥стром ”крањни переходом на ≥нновац≥йний шл¤х розвитку, на загальних зборах представник≥в трудового колективу —умського державного ун≥верситету в≥д 29 червн¤ 2004 р. було ухвалено р≥шенн¤ звернутис¤ до ¬ас ¤к гаранта  онституц≥њ з проханн¤м припинити д≥ю ¬ашого ”казу за є 453/2004 в≥д 20.04.04 р.

ƒл¤ з'¤суванн¤ вс≥х обставин, що склалис¤ на сьогодн≥ в —умському державному ун≥верситет≥, просимо ¬ас направити повноважну ком≥с≥ю у склад≥ представник≥в јдм≥н≥страц≥њ ѕрезидента, ћ≥н≥стерства осв≥ти ≥ науки ”крањни,  ом≥тету ¬ерховноњ –ади ”крањни з питань осв≥ти ≥ науки.

¬≥римо у ¬ашу державну мудр≥сть та мужн≥сть ≥ спод≥ваЇмось, що ¬и в≥дм≥ните вищеназваний ”каз ≥ припините свав≥лл¤ та беззаконн¤.

”часники –уху проти об'Їднанн¤
(б≥льше 970 голос≥в)

Hosted by uCoz